Kirkens Børnekor

Nye medlemmer søges til Boholte Kirkes Børnekor

- piger og drenge 8 - 12 år

Børnekoret øver i kirkens sanglokale

- tirsdage kl. 16.30 - 18.00

Vi synger årstidens sange, sjove sange, kendte og nye børnesange. Bl.a. vil vi synge nogle af de helt nye Sigurd Barrett-sange fra det meget roste materiale "Sigurd fortæller bibelhistorier". Ved koncerten med Sigurd Barrett i foråret sang koret sammen med Sigurd! I løbet af året deltager du i nogle gudstjenester og medvirker desuden til kirkens jule- og forårskoncert.

Børnekoret har korprøve tirsdage fra kl. 16.30-18.00. Ind imellem spiser vi aftensmad sammen efter korprøven, hvor forældre også er velkomne.

Tilmelding er ikke nødvendig. Man møder blot op til korprøven.

Ved evt. spørgsmål kan du kontakte korleder Nikolaj Skaaning på mail: nikolajskaaning@gmail.com eller på

tlf. 40 45 49 78.